Всем привет!
К сожалению, у меня мало икспириенса с SIP-провайдерами, хотелось бы прояснить такой момент.
Вот, допустим есть клиент, у которого работает старая PBX и номер соответственно выданный телефонным провайдером. Хочет перейти полностью на VOIP (SIP) систему, но номер сохранить, чтобы клиенты продолжали звонить по его старому бизнес-номеру. Это возможно упринципе и что для этого надо?
Переадресация на SIP
-
- Сообщения: 11
- Зарегистрирован: 01 янв 1970 03:00
-
- Сообщения: 11
- Зарегистрирован: 01 янв 1970 03:00
Переадресация на SIP
Ну вроде SIP-провайдер подтверждает, что это возможно:
"
If you are referring to port-in his current number to start using the service, then provide us with the number so we can give you the necessary information to initiate the porting process.
Yes the number may be ported-in and the PBX server can be registered to one of your sub-accounts, however, make sure that the PBX supports SIP or IAX2 protocols. Also note that we don't have documentation about that particular PBX so if you have issues with registration, please provide us with screenshots of the current settings so we can revise them and advise accordingly."
"
If you are referring to port-in his current number to start using the service, then provide us with the number so we can give you the necessary information to initiate the porting process.
Yes the number may be ported-in and the PBX server can be registered to one of your sub-accounts, however, make sure that the PBX supports SIP or IAX2 protocols. Also note that we don't have documentation about that particular PBX so if you have issues with registration, please provide us with screenshots of the current settings so we can revise them and advise accordingly."
Вернуться в «Техническая поддержка: Прочее»
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя